söndag 16 oktober 2016

Praktika 17/10 - Video feedback/repetition

Enligt uppgift har den tilltänkta instruktören fått förhinder men det blir aktivitet på Lignagatan ändå!

Jag kommer att göra iordning videos med Valser från västerås! Det innebär att du har möjlighet att titta på videon på plats, se bilder på vissa viktiga moment och högtalarna kommer att ge dig en och annan vals!

Vi kommer att ha annan musik också!

Ni som vill kommer att få möjlighet att få sin dans filmad och förevigad!  Jag tycker att den videon jag har från mina följarår, kanske från första året på 2000-talet, är värdefull!  Inte för att den är speciellt vacker men den är rolig att titta på nu när jag ser mer, förstår mer och och tycker att det är fantastiskt att jag har hållit på med denna dans så länge!

Den blev filmad på en av Nortes praktikor och nu kan du få med dig en egen. Ja det är lätt att fixa en video idag men berätta för mig när du gjorde det sist?




Vi syns väl på måndag!
kl.19 Lignagatan 6, Stockholm




                (blogg, video) Leena y Ulla  (ordnar instruktörerna, admin)


 TangoNorte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar